♥ R A R A ♥
The Disclaimer

La Tahzan Innallah Maana . Hasbunallah wanikmal wakil. Innallaha ma'asshobirin ♥



Diaries Owner Linkies Stuff

Welcome to Amoyy Rara's :) Enjoy it ♥


Le' Music

!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Dinda Novia
Others:   


teletubies

assalamualaikum ~ hye ,, mlm ni wonka nx post psl kembar wonka , act dye yg sruh post pasal dye .. x malu :P hmm , kami kembar muka je .. hmm , act , wonka pon x tahu knape rmai sgt ckp muka kami ni seakan-akan .. oh yeah ~ cm x je ..

       first , nama dia AMIRAH INTAN SYAHIRAH HAMZAH . as known as AISH .. tu singkatan nama dia smpai nama ayah dia .. en.hamzah bin mat som .. aish ni baik orangnya ~ hah , tetibe .. dia lahir pd tanggal 22 oktober 1997 , dilahirkan di hospital kuala lumpur (kalau x silap lahh) , beribukan seorang wanita yg berkerjaya sebagai penolong perangkaan (serius aku bantai je) , pn.azizah bt taib dan berbapakan seorang pesara , en.hamzah bin mat som ..

       aish ni seorang yg hyperactive ! mcm sugar glider ~ aish ni suka sgt mkn ! smpai ada manusia pnggil dye teletubies .. ahha ~ serve you right ,, aish ni tersangatlah putih dan dia boleh jmatkan duit drpd bli bedak ,, tp dye bli gak :p aish ni stay kat serendah ,, mempunyai kturunan bangkahulu .. aish ni x suka bersukan .. kalau dye ajak pgi main ptg2 kt pdg , sumpah terkejut ! ahahah ,, tpi bila dye main futsal , perghh ! don't play2 haa ~

       dye ni boleh dikatakan hot ! hahaha ,, aish , kau ni ,, ckp org lain hot , kau pon hot lahh ~ kau comell :)) cm aku .. haha , krikrik boom ! wehh aish ! aq x tahu nak ckp apa lgi lahh ,,  ahha ! dye ni kalau malu , muka mcm beg merah dye ,, kalau bersin , lagi lahh ~ boleh heart attack dibuatnya , tpi , comell ^^ nickname dye , lembu , masgol , burger , aishball , momo , teletubies ..

--->setelah 15 minit mengerah tenaga + idea<---

       last but not least , aish , kauu comell , cun , gorgeous :)) aku syg kau kembarr ! kalau kau dpt msuk skolah mana ntah kau nx msuk tu ,, kau jgn sesekali lupa kt aku kayy ><! aku x kan lupakan memori kta ,, ingat sepet , jagung , ape ntah lgi kau pnggil aku .. my little gendut friend , i love you ~ sori kalau aku ada merepek ,, tpi aku dah warn awl2 , pape jgn saman aku ^^ ciao ..
WONKA , AISH